Aslı videosu izle

Aslı videosu izle

Sen De Unut videosu izle

müzik dinle Sen De Unut dinle nereye kadar Sen De Unut video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Sen De Unut videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Sen De Unut videosu ve tüm Aslı video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Sen De Unut video izle izlerken söyle diye sözler

Çok kırıldın biliyorum
Hata benim değildi, yanlış anlaşıldım
Kelimeler acıtır bilirim ama özenle seçtim sanmıştım
Biliyorum bugünlerde çok zorum

Beni sen de unut, herkesin yaptığı gibi
Sen de sevmeyi unut, her şeyi olduğu gibi

Sana gülmekte zorlanırken
Üzgünüm ama ruhen yorgunum
Yüzümde aynı ifade mutsuzum
Sebebi senden sıkılmam değil
Yıpratıldım, suç sadece senin değil

Beni sen de unut herkesin yaptığı gibi
Sen de sevmeyi unut her şeyi olduğu gibi

Çok kırıldın biliyorum
Hata benim değildi, yanlış

kaynak : şarkı sözü 127804391

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

