BenDeniz facebook videosu

BenDeniz videosu izle

Deli Yarim videosu izle

müzik dinle Deli Yarim dinle nereye kadar Deli Yarim video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Deli Yarim videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Deli Yarim videosu ve tüm BenDeniz video klipleri için bir adres sana facebook videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Deli Yarim video izle izlerken söyle diye sözler

Gel gel hadi kaçma benden
Usandım bu kaprislerden
Seveceksen sev hadi gülüm
Tuzağına böyle düşmüşken

Korkuyordum korkmuyorum
Ah seni nasıl istiyorum
Dalgalar azdı bak içimde
Deli divane oluyorum

Gel artık saklama
Hiç beni böyle zorlama
Tutuştum ben yanıyorum
Oynama benle oynama

Ah deli yarim bu ne hal
Aşkım oldun vay
Sevdiğin yanına kar
Kızdırma of bu ne hal

kaynak : şarkı sözü 282804867

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

