Edip Akbayram videosu izle

Edip Akbayram videosu izle

Gurbet videosu izle

müzik dinle Gurbet dinle nereye kadar Gurbet video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Gurbet videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Gurbet videosu ve tüm Edip Akbayram video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Gurbet video izle izlerken söyle diye sözler

Köyde uslu bir çocuktu
Gelecekten umutluydu
Gurbettedir emek diye
Gurbetin yolunu tuttu

Felek beni yoldan etti
Umutlarım söndü bitti
Gurbet benim boynum eğdi
Bir ömürlük çile verdi

Felek beni derde saldı
Benden aldı bana sattı
Bükülmedik bilek idim
Vermediğim bir can kaldı

Gurbet elde neler çektim
Neler bilsin sevdiklerim
Gitti artık gelmez diye
Benden ümit kesmiş yarim

Felek beni yardan etti
Umutlarım söndü bitti
Gurbet benim boynum eğdi
Bir ömürlük çile verdi

Felek beni derde saldı
Benden aldı bana sattı
Bükülmedik bilek idim
Vermediğim bir can kaldı

kaynak : şarkı sözü 1027168619

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

