Hadise facebook videosu izle

Hadise videosu izle

Evlenmeliyiz videosu izle

müzik dinle Evlenmeliyiz dinle nereye kadar Evlenmeliyiz video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Evlenmeliyiz videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Evlenmeliyiz videosu ve tüm Hadise video klipleri için bir adres sana facebook videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Evlenmeliyiz video izle izlerken söyle diye sözler

Bence evlenmeliyiz hemde bu sene
Aşksız dönen bir dünya
Durmuş kalmış aslında
Seni gördüm şu anda
Nolur dur uzaklaşma
İstesen de doymazsın
Bir sınır da koymazsın
Herkesten çok ayrısın sen bunun farkındasın
Gel gel gelsene beni öpsene
Seninle ben yanyana bir düşünsene
Gel gel gelsene de aynı sahneye
Bence evlenmeliyiz hem de bu sene

Mantıklı düşünsene
Aklın fikrin nerede
Herkesi dinliyorsun
Beni duy bir kere de
İstesen de doymazsın
Bir sınır da koymazsın
Herkesten çok ayrısın
Sen bunun farkındasın
Gel gel gelsene beni öpsene
Seninle ben yanyana bir düşünsene
Gel gel gelsene de aynı sahneye
Bence evlenmeliyiz hem de bu sene

kaynak : şarkı sözü 766568152

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

