Hepsi videosu izle

Hepsi videosu izle

Olmaz Oğlan videosu izle

müzik dinle Olmaz Oğlan dinle nereye kadar Olmaz Oğlan video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Olmaz Oğlan videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Olmaz Oğlan videosu ve tüm Hepsi video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Olmaz Oğlan video izle izlerken söyle diye sözler

Amanın da amanın kim gelmiş
Eski sevgilim gelmiş
Sütü sıcak içmiş belli
Gezmiş görmüş öğrenmiş

Tok evin aç kedisi
Aferinin delisi
Ben seni nazlatamam
Bulunur yenileri
Ağa takılır biri
Ben seni paslatamam

İyi kötü hoşsun hala
Buralarda harcanma
İyi kötü hoşsun hala
Buralarda paslanma

Hiç bana bakma olmaz oğlan
Sen kendine ısmarlan
Hiç bana bakma olmaz oğlan
Başkasına yuvarlan

E hadi canım hadi ama dışarı
Hayat işte cıss yapıyor adamı
İyi kötü hoşsun hala
Buralarda harcanma

E hadi canım hadi ama dışarı
Hayat işte cıss yapıyor adamı
İyi kötü hoşsun hala
Buralarda paslanma

Sen beni sevdiğine inandırma
Sen önce kendini inandır
Ben sevilemeyen biri değilim ki
Anlatıyorsun yıllardır

Hiç bana bakma olmaz oğlan
Sen kendine ısmarlan
Hiç bana bakma olmaz oğlan
Başkasına yuvarlan

kaynak : şarkı sözü 167479693

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

