Şebnem Ferah videosu izle

Şebnem Ferah videosu izle

Ben Şarkımı Söylerken videosu izle

müzik dinle Ben Şarkımı Söylerken dinle nereye kadar Ben Şarkımı Söylerken video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Ben Şarkımı Söylerken videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Ben Şarkımı Söylerken videosu ve tüm Şebnem Ferah video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Ben Şarkımı Söylerken video izle izlerken söyle diye sözler

İçimde bir ateş yanıyor
Benenim dar gelir oldu
Ateşime ister körüklerle gel, ister suyla
İstediğin kadar konuş benimle
İstediğin kadar yalan söyle
Beni ben yapan içimdeki sesleri susturamazsın
İçine girdiğin küçük kaykan deliği
Yeni ve büyük bir dünya mı sandın ?
İstersen bir aynayla yardım edeyim ama umursamazsın

Merak etmeden duramıyorum
Geceleri nasıl uyuyorsun B
Beni boşver kendine cevap ver
Lütfen bu kez dürüst olur musun ?

Ben şarkımı söylerken istersen sesi açarsın /
İstersen kısıp, bunu da yok sayarsın / A
Kim bilir belki gülümser belki ağlarsın /
Yüreğimdeki sesleri susturamazsın !… /

Bir yanım seni hala düşünüyor
Bir yanım sana, fena kızgın
Yalnızsen ve ben biliyoruz olanları, unutturamazsın
Sakın nefret ettiğimi düşünme
Bende böyle duygular barındıramazsın
Geçmiş hiç yaşanmamış gibi davransan da, baştan yazamazsın

B ve A tekrar

Söz ve müzik:sebnem ferah

kaynak : şarkı sözü 199581402

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

