Sibel Can videosu indir

Sibel Can videosu izle

Ben O Zaman Ölürüm videosu izle

müzik dinle Ben O Zaman Ölürüm dinle nereye kadar Ben O Zaman Ölürüm video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Ben O Zaman Ölürüm videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Ben O Zaman Ölürüm videosu ve tüm Sibel Can video klipleri için bir adres sana videosu indir sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Ben O Zaman Ölürüm video izle izlerken söyle diye sözler

Olsa senin elinden
Bil ki benim ölümüm
Ne şikayet ederim nede üzülürüm
Ne zaman ki kollarında bir yabancı görürüm
Ben o zaman sevgilim ben o zaman ölürüm

O güzel ellerin başka bir el tutarsa
O güzel gözlerin başka göze bakarsa
Ne zaman ki o kalbin başka aşkla atarsa

Ben o zaman ben o zaman ben o zaman ölürüm
Bir gün eğer kollarında bir yabancı olursa
Ben o zaman sevgilim ben o zaman ölürüm

Gam yemezdim sevgilim aşkın ile ölürsem
Yine seni severdim şu dünyaya gelirsem
Bir gün eğer gözlerinde başka hayal görürsem
Ben o zaman sevgilim ben o zaman ben o zaman ölürüm

O güzel ellerin başka bir el tutarsa
O güzel gözlerin başka göze bakarsa
Ne zamanki o kalbin başka aşkla atarsa
Ölürüm ölürüm ben o zaman ölürüm

Ne zaman ki gözlerinde başka hayal görürüm
Ben o zaman sevgilim ben o zaman ben o zaman ölürüm

kaynak : şarkı sözü 852287460

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

