Ufuk Çakır videosu izle

Ufuk Çakır videosu izle

Zeytin videosu izle

müzik dinle Zeytin dinle nereye kadar Zeytin video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Zeytin videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Zeytin videosu ve tüm Ufuk Çakır video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Zeytin video izle izlerken söyle diye sözler

Zeytin gözlüm bana meylini göster
Aşka daveti sen ver
Buseler bile yeter
Aşk şekerim bana kalbini göster
Başka ellere küs gel
Buseler bile yeter
Burnuna göre çiçek bulunur
İtina ile mecnun olunur
Sesinin notasına kurban olunur
Beyaz atlı prensin olurum
Kafayı bulup şair olurum
Helalim olmazsan ziyan olurum
Sen bana bir Adım gelsen
Ben sana koşarım yar
Sen bana bir kere gülsen
Ben sana ölürüm yar

kaynak : şarkı sözü 600121222

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

