Yıldız Tilbe videosu izle

Yıldız Tilbe videosu izle

Ben Masumum videosu izle

müzik dinle Ben Masumum dinle nereye kadar Ben Masumum video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Ben Masumum videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Ben Masumum videosu ve tüm Yıldız Tilbe video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Ben Masumum video izle izlerken söyle diye sözler

En saklı yasaklarla yağlı ballı oldum
İndirmedim aşksızlığı hep istedim
Kimine göre yaşamdı benim şansızlığım
Gözüm karardı gönlüm bulandı direndim

Yalnızlığım deliliğe giden yılları boştu
Düşencemdi gardiyan sevdan bırakmıyordu

Benim canımsın anladın mı, kurtuluş yok
Daha çok sevmeliyiz aşk için zaman yok
Büyümek istiyorum çünkü çok çocuğum
Hep aşk beni baştan çıkardı ben masumum

Öyle bir mevsime başladım ki senle
Yalnız benim iklimimde o çiçekler
Önce bakışın öptü dudaklarımdan
Sürüyle kuşlar geçti kanımdan, sessizce

Sokul bana ey kalbim, rahat bırak kendini
Hayallerimden çıkıp geldi buldu bak seni

Sihirli bir gecenin döndüğü başında
Aşk dolu şarkıların her çalınışında
Üzerimde sevdalı bir gömlek bir kotla
Dans et benimle haydi şarkı söyle dans et

Sihirli bir gecenin döndüğü başında
Aşk dolu şarkıların her çalınışında
Üzerimde sevdalı bir gömlek bir kotla
Dans et benimle durma şarkı söyle dans et

Sihirli bir gecenin döndüğü başında
Aşk dolu şarkıların her çalınışında
Üzerimde sevdalı bir gömlek bir kotla
Benimle dans et haydi şarkı söyle durma

kaynak : şarkı sözü 1351283995

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

