Aylin Aslım videosu

Aylin Aslım videosu izle

Gün Gece videosu izle

müzik dinle Gün Gece dinle nereye kadar Gün Gece video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Gün Gece videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Gün Gece videosu ve tüm Aylin Aslım video klipleri için bir adres sana videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Gün Gece video izle izlerken söyle diye sözler

4 Gün 4 gece ağladım ben
4 Gün 4 gece yağdı yağmur
Yaşlarımı saydım içimden
Hiç haber yok ki senden

4 Gün 4 gece bekledim ben
4 Gün çıkmadım hiç evimden
Uyur gibi yapınca acım diner mi sence

Artık gel nerdeysen
Bu uğursuz yağmur dursun
Artık gel nerdeysen
Bu yürek huzur bulsun

4 Gün 4 gece ağladım ben
4 Gün 4 gece yağdı yağmur
Yaşlarımı saydım içimden
Hiç böyle olmadım ben

4 Gün 4 gece bekledim ben
4 Gün çıkmadım hiç evimden
Ölür gibi yapınca acım diner mi sence

kaynak : şarkı sözü 990161287

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

