Aykut İlter videosu izle

Aykut İlter videosu izle

Gelme Aykut İlter videosu izle

müzik dinle Gelme Aykut İlter dinle nereye kadar Gelme Aykut İlter video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Gelme Aykut İlter videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Gelme Aykut İlter videosu ve tüm Aykut İlter video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Gelme Aykut İlter video izle izlerken söyle diye sözler

Gelme, aykut ilter 04′:58″ söz müzik aykut ilter
Annem’e.

Sen uzaklardasın hatıralar yetmiyor
Kaç gün daha geçti bir ömür bitiyor

Duygular solmadan saç beyazlamadan
Beni böyle kabul et oldugun gibi gel
Duygular solmadan hiç soru sormadan
Beni böyle kabul et oldugun gibi gel

Gelme gelme gelme üstüme
Sar beni ana gibi titre üstüme
Gelme gelme gelme üstüme
Sar beni can gibi titre üstüme

Ben daha daha çok bekleyecegim
Bilirim resimlerden gülümseyecegim
Yeminim olsun hep sevecegim

Duygular solmadan yüzünü unutmadan
Beni böyle kabul et oldugun gibi gell
Duygular solmadan hiç soru sormadan
Beni böyle kabul et oldugun gibi gel

Google
Http://video.google.com/videoplay?docid=-
6445877213296716075

Http://video.google.com/videoplay?docid=501579046132755160

Youtube
http://www.youtube.com/watch
V=mrajxda11nc

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

