Demet Akalın videosu izle

Demet Akalın videosu izle

Seni Seviyorum videosu izle

müzik dinle Seni Seviyorum dinle nereye kadar Seni Seviyorum video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Seni Seviyorum videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Seni Seviyorum videosu ve tüm Demet Akalın video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Seni Seviyorum video izle izlerken söyle diye sözler

Sen beni kendine bir tutsak ettin
Büyüledin beni kopamıyorum
Gizli bir kuvvet var o gözlerinde
Saatlerce baksam doyamıyorum

Seni seviyorum anlıyormusun
Seni seviyorum duyuyormusun
Sevgilim kalp kalbe karşıdır derler
Söyle sende beni beni seviyormusun

kaynak : şarkı sözü 938006768

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

