Kerim Tekin videosu izle

Kerim Tekin videosu izle

Cici Baba videosu izle

müzik dinle Cici Baba dinle nereye kadar Cici Baba video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Cici Baba videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Cici Baba videosu ve tüm Kerim Tekin video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Cici Baba video izle izlerken söyle diye sözler

İstedim ama vermedi ki baban
Dengi dengine vurur dedi bana
Yıkıldı dünyam kader mi bu ceza
Şimdi gelde sen ağlama

Ele güne ne derim benim kızımsın
Biliyor bunu bütün mahalle
Kendini bana sakladın oysa
Değmezmiş seni doğuranlara

Yıllarca düğünün hayalini hep kurdum
Aslında boşuna
Yıllar yılı zor durdum

Pencereni aç perdeyi arala
Geleceğim rüyalarına
Sevişeceğiz sabahlara kadar
Sırf inat senin cici babana

kaynak : şarkı sözü 759424876

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

