Yıldız Tilbe facebook videosu

Yıldız Tilbe videosu izle

Kime Kin Ettinde Giydin Alları videosu izle

müzik dinle Kime Kin Ettinde Giydin Alları dinle nereye kadar Kime Kin Ettinde Giydin Alları video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Kime Kin Ettinde Giydin Alları videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Kime Kin Ettinde Giydin Alları videosu ve tüm Yıldız Tilbe video klipleri için bir adres sana facebook videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Kime Kin Ettinde Giydin Alları video izle izlerken söyle diye sözler

Kime kin ettin de giydin alları
Yakın iken ırak ettin yolları
Mihnet ile yetiştirdiğim gülleri
Varıp gittin bir soysuza yoldurdun varıp gittin bir
Soysuza yoldurdun

Mihnet ile yetiştirdiğim gülleri
Varıp gittin bir soysuza yoldurdun varıp gittin bir
Soysuza yoldurdun

Sen beni sevseydin arar bulurdun
Zülfün tellerinden bağlar dururdun
Madem ayrılıkmış senin muradın
Niye beni ateşine yandırdın niçin beni ateşine yandırdın

Madem ayrılıktı senin muradın
Niye beni ateşine yandırdın niye beni ateşine yandırdın

Sen seni toplada kuşağın kuşan
Ayrılır mı senin sevdana düşen
Sefa geldin diye sarıp sarmaşan
Niye benden muhabbetin kaldırdın niçin benden muhabbetin
Kaldırdın

Sefa geldin diye sarıp sarmaşan
Niye benden muhabbetin kaldırdın niye benden muhabbetin
Kaldırdın

Hicraniyem derki bakın halıma
Dağlar dayanmıyor ahu zarıma
Elim ermez oldu kispi kârıma
Çünkü gül yüzlümü elden aldırdım çünkü gül yüzlümü elden
Aldırdım

Elim ermez oldu kispi kârıma
Çünkü gül yüzlümü elden aldırdım çünkü gül yüzlümü elden
Aldırdım

kaynak : şarkı sözü 1307649769

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

