Barış Manço facebook videosu izle

Barış Manço videosu izle

Ben Bilirim videosu izle

müzik dinle Ben Bilirim dinle nereye kadar Ben Bilirim video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Ben Bilirim videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Ben Bilirim videosu ve tüm Barış Manço video klipleri için bir adres sana facebook videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Ben Bilirim video izle izlerken söyle diye sözler

Deli gönül sevdasını ben bilirim ben bilirim
Deli gönül sevdasını ben bilirim ben bilirim
Yardan ayrı kalmasını ben bilirim ben bilirim
Yardan ayrı kalmasını ben bilirim ben bilirim

Yumuk yumuk elleri var kömür kömür gözleri var
Yumuk yumuk elleri var kömür kömür gözleri var
Daha daha neleri var ben bilirim ben bilirim
Daha daha neleri var ben bilirim ben bilirim

Kışlalara erdi bahar tezkereye birkaç gün var
Kışlalara erdi bahar tezkereye birkaç gün var
Barışa da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim
Barışa da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim

Barışa da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim
Ben bilirim

Soz: Mustafa Pehlivan

kaynak : şarkı sözü 246658171

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

