Ferdi Tayfur videosu izle

Ferdi Tayfur videosu izle

Yaktı Beni videosu izle

müzik dinle Yaktı Beni dinle nereye kadar Yaktı Beni video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Yaktı Beni videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Yaktı Beni videosu ve tüm Ferdi Tayfur video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Yaktı Beni video izle izlerken söyle diye sözler

Yaktı beni yaktı beni yaktı beni yaktı beni
Yaktı beni yaktı beni yaktı beni yaktı beni

Gözlerinin karası oldu yürek yarası
Bu gönül macerası yaktı beni
Noldu allahım noldu arayıp beni buldu
O da senin kulundu yaktı beni

Yaktı beni yaktı beni yaktı beni yaktı beni
Yaktı beni yaktı beni yaktı beni yaktı beni

Sarılıp öptü beni etmişti aşk yemini
Görmedim böylesini yaktı beni
Noldu allahım noldu arayıp beni buldu
O da senin kulundu yaktı beni

Yaktı beni yaktı beni yaktı beni yaktı beni
Yaktı beni yaktı beni yaktı beni yaktı beni

kaynak : şarkı sözü 858225846

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

