Özcan Deniz facebook videosu izle

Özcan Deniz videosu izle

Geçmiyor Günler videosu izle

müzik dinle Geçmiyor Günler dinle nereye kadar Geçmiyor Günler video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Geçmiyor Günler videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Geçmiyor Günler videosu ve tüm Özcan Deniz video klipleri için bir adres sana facebook videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Geçmiyor Günler video izle izlerken söyle diye sözler

Her sözün aklımda senden hatıra
İçimde bir şeyler can çekişiyor
Yenildim sonunda bu son ayazda
Baharı beklerken gülüm soluyor

Yüreğim ardından düştü yollara
Kayboldum zifiri karanlıklarda
Yoruldum sonunda bitti umudum
Vurdum kendimi yalnızlıklara

Geçmiyor günler yar yar yar
Geçmiyor günler
Ya sesini duyur bana
Ya haber gönder

Böylesi yıkılmaz
Böyle yanmazdım
Unutur seni giderdim
Vurmasa dünler

kaynak : şarkı sözü 1210311880

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

