Badem videosu izle

Badem videosu izle

Ala Gözlerini Sevdigim Dilber videosu izle

müzik dinle Ala Gözlerini Sevdigim Dilber dinle nereye kadar Ala Gözlerini Sevdigim Dilber video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Ala Gözlerini Sevdigim Dilber videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Ala Gözlerini Sevdigim Dilber videosu ve tüm Badem video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Ala Gözlerini Sevdigim Dilber video izle izlerken söyle diye sözler

Ala gözlerini sevdiğim dilber
Şay edip aleme bildirme beni
Açıp ak gerdanın durma karşımda
Ecelimden evvel öldürme beni

Dolandım dağları bu yere düştüm
Yar senin derdinden odlara düştüm
Çaresi bulunmaz dertlere düştüm
Yeter alev alev yandırma beni

Gece gündüz çok ağladım gülmedim
Aradım derdime derman bulmadım
Bunca yıldır bir minnete gelmedim
Kerem eyle mahsun gönderme beni

Dolandım dağları bu yere düştüm
Yar senin derdinden odlara düştüm
Çaresi bulunmaz dertlere düştüm
Yeter alev alev yandırma beni

Dolandım dağları bu yere düştüm
Yar senin derdinden odlara düştüm
Çaresi bulunmaz dertlere düştüm
Yeter alev alev yandırma beni

Ala gözlerini sevdiğim dilber
Şay edip aleme bildirme beni
Açıp ak gerdanın durma karşımda
Ecelimden evvel öldürme beni

Ecelimden evvel öldürme beni

kaynak : şarkı sözü 829480616

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

