Doğuş facebook videosu izle

Doğuş videosu izle

Gamsız videosu izle

müzik dinle Gamsız dinle nereye kadar Gamsız video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Gamsız videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Gamsız videosu ve tüm Doğuş video klipleri için bir adres sana facebook videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Gamsız video izle izlerken söyle diye sözler

İlk defa inanır oldum aşka
O da bana darbesini vurdu
Bak şimdi yarım kaldım yine
Bilemem belki de o böyle mutlu

Gamsız vicdansız ben sensiz
Ne yaparım şimdi söyle
Beni acılarla baş başa
Bıraktın neden

Neden neden ben sana
Ne yapmıştım
Tek suçum
Seni çılgınca sevmekti

Birgün ağlarsam
Karşıma çıkar mısın
Silermisin gözyaşlarımı
Tekrar döner misin
Döner misin gamsız

kaynak : şarkı sözü 193729080

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

