Gripin videosu izle

Gripin videosu izle

Sensiz İstanbul’a Düşmanım videosu izle

müzik dinle Sensiz İstanbul’a Düşmanım dinle nereye kadar Sensiz İstanbul’a Düşmanım video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Sensiz İstanbul’a Düşmanım videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Sensiz İstanbul’a Düşmanım videosu ve tüm Gripin video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Sensiz İstanbul’a Düşmanım video izle izlerken söyle diye sözler

Kelimlerden alacaklı bir sağır gibi
İçimi döktüm bugün yokluğunla konuştum
Tutsak gibi, bir enkaz gibi, kendim gibi
İçimden çıktım bugün içimle konuştum

Yüzünü ilk kez gören bir çocuk gibi
Gördüm kendimi gördüm
Kırıldı ayne paramparça paramparça
Ne varsa kadınım yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın
Ne olur gel gel gel gel ben sensiz istanbula düşmanım

Kestiim ümitlerden yelkenler yaptm ama yokluunda ne
Gidebldm ne de kaldm
Gerçekmiydi tutunmaya çalştklarm
Hediye süsü verilmiş ayrılıklarım

Kaybetmenin tiryakisi bi çocuk gibi
Sustum kendime kızdım
Kırıldı ayna paramparça paramparça
Ne varsa kadınım yokluunda kaç damla gözyaşı eder adın
Ne olur gel gel gel gel ben sensiz istanbula düşmanım

kaynak : şarkı sözü 732314854

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

