Ahmet Gazi Ayhan facebook videosu

Ahmet Gazi Ayhan videosu izle

Gesi Bağları videosu izle

müzik dinle Gesi Bağları dinle nereye kadar Gesi Bağları video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Gesi Bağları videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Gesi Bağları videosu ve tüm Ahmet Gazi Ayhan video klipleri için bir adres sana facebook videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Gesi Bağları video izle izlerken söyle diye sözler

Gesi bağlarında dolanıyorum
Yitirdim yarimi aranıyorum
Bir çift selamına güveniyorum

Gel otur yanıma hallerimi söyleyim
Halimden bilmiyor ben bu yari neyleyim

Gesi bağlarından gelsin geçilsin
Kurulsun masalar rakı şarap içilsin
Herkes sevdiğini alsın seçilsin

Atma anam atma şu dağların ardına
Kimseler yanmasın anam yansın derdime

Gesi bağlarında bir top gülüm var
Hey Allah’tan korkmaz sana bana ölüm var
Ölüm var da şu dünyada zulüm var

Gel otur yanıma hallerimi söyleyim
Halimden bilmiyor ben bu yari neyleyim

Kaynak: Ahmet Gazi Ayhan
Yöre: Kayseri

Notasi: Gesi Baglari

kaynak : şarkı sözü 1151272276

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

