Aslı facebook videosu

Aslı videosu izle

Gitmiş Gibisin videosu izle

müzik dinle Gitmiş Gibisin dinle nereye kadar Gitmiş Gibisin video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Gitmiş Gibisin videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Gitmiş Gibisin videosu ve tüm Aslı video klipleri için bir adres sana facebook videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Gitmiş Gibisin video izle izlerken söyle diye sözler

Yeni yelkenlere açıldın, kıyıdan uzaklaşmadan
Ağlamak yeter sandın
Şimdi sağlam gibisin
Ben de mutlu ol isterdim

Sen çoktan gitmiş gibisin
Beni bırakıp incitmişsin
Ben daha yalnız yüzmeye korkarken
Beni salmış gibisin

Ben de isterim yalnız koşmayı
Hayata karşı dimdik durmayı
Sensiz başka tenleri bulmayı
Alışmayı, yaşamayı, yalnızlığımdan korkmamayı

Sen çoktan gitmiş gibisin
Beni bırakıp incitmişsin
Ben daha yalnız yüzmeye korkarken
Beni salmış gibisin

kaynak : şarkı sözü 114636666

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

