Hepsi videosu izle

Hepsi videosu izle

Aşk Sakızı videosu izle

müzik dinle Aşk Sakızı dinle nereye kadar Aşk Sakızı video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Aşk Sakızı videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Aşk Sakızı videosu ve tüm Hepsi video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Aşk Sakızı video izle izlerken söyle diye sözler

Seni sildim telefon defterinden, adının üstüne hep
Karaladım, yüzünü görmekten çok sıkıldım, nereye gitsem
Peşimdesin sen, üf üf sıktın artık, sabrımı taşırdın artık
Sakız gibi yapıştında tadımı kaçırdın artık, üf yeter üf
Üf yeter yoksa sen aşk sakızı mısın, bir türlü sna
Alatamadım kaçtın kaçtın kurtaramadım

:(Nakarat:)
Aşk sakızı mısın, bir türlü sna alatamadım kaçtın kaçtın
Kurtaramadım, bir türlü silemedin akılından, bir türlü
Düşemedin yakamadan

kaynak : şarkı sözü 281341786

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

