Ahmet Kaya facebook videosu

Ahmet Kaya videosu izle

Bırak Beni videosu izle

müzik dinle Bırak Beni dinle nereye kadar Bırak Beni video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Bırak Beni videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Bırak Beni videosu ve tüm Ahmet Kaya video klipleri için bir adres sana facebook videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Bırak Beni video izle izlerken söyle diye sözler

Bırak beni gayri uçam
Uçamda yollara göcem
Ben uçmasam bil ki içem
Uçsuz yollara yollara

Kuş ehline durak olmaz
Durur ise yüzüm gülmez
Ben uçmasam bahar gelmez
Gonca güllere güllere

Bir gün gelir ben giderim
Yedi iklim, yurdum yerim
Bellenmeyen türkülerim
Düşer dillere dillere

kaynak : şarkı sözü 1302313828

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

