Ezginin Günlüğü videosu indir

Ezginin Günlüğü videosu izle

Bilmiyorum Ne Olacak videosu izle

müzik dinle Bilmiyorum Ne Olacak dinle nereye kadar Bilmiyorum Ne Olacak video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Bilmiyorum Ne Olacak videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Bilmiyorum Ne Olacak videosu ve tüm Ezginin Günlüğü video klipleri için bir adres sana videosu indir sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Bilmiyorum Ne Olacak video izle izlerken söyle diye sözler

Bilmiyorum ne olacak, bakabilsem yarina
Karanlik geldi her yol bana
Her liman bana

Dusmusum bir de ustelik hayat kavgasina
Dusmusum bir de ustelik hayat dalgasina

Ah anam benim garip anam, gene al beni kollarina
Ah anam benim garip anam, gene dusmusum ask yollarina

Bir dokun bin ah dinle, doner dunya dert icinde
Ademoglu nisyan ile, biz isyan ile

Ah, bir aska yandim ki
Yelkeni yok, ruzgari yok, derdi cok, dermani yok
Gemiler yola cikmis, kuregi yok kaptani yok

Ah anam benim garip anam, gene al beni kollarina
Ah anam benim garip anam, gene dusmusum ask yollarina

kaynak : şarkı sözü 708991628

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

