Bengü videosu

Bengü videosu izle

Unut Beni videosu izle

müzik dinle Unut Beni dinle nereye kadar Unut Beni video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Unut Beni videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Unut Beni videosu ve tüm Bengü video klipleri için bir adres sana videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Unut Beni video izle izlerken söyle diye sözler

Unut beni
Bazı şeyler vardır affedilmiyor
Aşk ihanetle bir evde kalamıyor
Bıçak gibi kestim bağlarımızı
Bir daha dinleyemeyiz şarkımızı

Söyle uçurumdan atlayan dönebilir mi
Söyle kanadı kırk yerden kırılmış uçabilir mi
Söyle bu aşktan ne kaldı ki geriye
Yaptığının ne kadarı sığıyor sevgiye ooff

Unut beni, unuttuğum gibi seni
Unut ki beni yanındakini aldatma
Giden kaybedendir
Gittin kaybettin
Bir şehir yakınıma bile yaklaşma

kaynak : şarkı sözü 520254236

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

