Mustafa Ceceli facebook videosu izle

Mustafa Ceceli videosu izle

Unutmadım videosu izle

müzik dinle Unutmadım dinle nereye kadar Unutmadım video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Unutmadım videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Unutmadım videosu ve tüm Mustafa Ceceli video klipleri için bir adres sana facebook videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Unutmadım video izle izlerken söyle diye sözler

Unutmadım
Unutmadım unutamam
Kara sevdam merak etme
Yaşamaksa yaşadım lakin
Canımın çoğu kaldı sende
Pişmanmıyım, asla
Güzelleştim yasla
Sevmedimmi, sevdim evet
Senden sonra ihtirasla

Ama benim ciğerim yanar
Ten oyalanır can kanar
İki gözüm iki çeşme
Haberin yok
İçerime içerime akar

Unutmadım unutamam
Kara sevdam merak etme
Yaşamaksa yaşadım lakin
Canımın çoğu kaldı sende

kaynak : şarkı sözü 329795572

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

