Seden Gürel videosu

Seden Gürel videosu izle

Sebebim Aşk videosu izle

müzik dinle Sebebim Aşk dinle nereye kadar Sebebim Aşk video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Sebebim Aşk videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Sebebim Aşk videosu ve tüm Seden Gürel video klipleri için bir adres sana videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Sebebim Aşk video izle izlerken söyle diye sözler

Taş olup sustum
Ruhum adını çağırdı
Son saati vuruyordum
Ömürde son zamanı
Kış olup dondum
Kalbim yine alev aldı
Ben ölümü soruyordum
Önümde aşk uzandı

İnsafa gel al yanına
Yaşıyorsam aşk sebebim
Durmadın yürüdün kanıma
Dön gel affettim
Yüreğim ağır ağrısına
Dayanırsam aşk sebebim
Ödedim düşeni payına
Dön gel affettim

Sır olup kaldın
Nerde bulamam izini
Yokluğundan usandım
Ne olur duyur sesini

Bi dilek tuttum
Yıldızların ışığında
Sen diye diye avundum
Geldin rüyalarımda

İnsafa gel al yanına
Yaşıyorsam aşk sebebim
Durmadın yürüdün kanıma
Dön gel affettim
Yüreğim ağır ağrısına
Dayanırsam aşk sebebim
Ödedim düşeni payına
Dön gel affettim

Söz: sibel alaş
Adana ağıdı (ermeni ezgisi)

kaynak : şarkı sözü 363618552

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

