Ayla Dikmen facebook videosu izle

Ayla Dikmen videosu izle

Nereye videosu izle

müzik dinle Nereye dinle nereye kadar Nereye video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Nereye videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Nereye videosu ve tüm Ayla Dikmen video klipleri için bir adres sana facebook videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Nereye video izle izlerken söyle diye sözler

Yine nerden geliyorsun yaramaz seni
İnan hiç kimse derdimden anlamaz ki
Başka sevgilimi buldun beni sen nasıl unuttun
Sana ben canımı verdim sen başkasının oldun

Nereye, nereye böyle bensiz nereye
Sevmedin, sevmedin aldattın ah beni niye

Ne güzel günler yaşadık senle ikimiz
Beraber güldük ağladık birdi kalbimiz
Başka sevgilimi buldun beni sen nasıl unuttun
Sana ben canımı verdim sen başkasının oldun

Nereye, nereye böyle bensiz nereye
Sevmedin, sevmedin aldattın beni niye

Yine nerden geliyorsun yaramaz seni
İnan hiç kimse derdimden anlamaz ki
Başka sevgilimi buldun beni sen nasıl unuttun
Sana ben canımı verdim sen başkasının oldun

Nereye, nereye böyle bensiz nereye
Sevmedin, sevmedin aldattın ah beni niye

Ne güzel günler yaşadık senle ikimiz
Beraber güldük ağladık birdi kalbimiz
Başka sevgilimi buldun beni sen nasıl unuttun
Sana ben canımı verdim sen başkasının oldun

Nereye, nereye böyle bensiz nereye
Sevmedin, sevmedin aldattın beni niye

kaynak : şarkı sözü 546847877

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

