Emrah facebook videosu izle

Emrah videosu izle

Dura Dura videosu izle

müzik dinle Dura Dura dinle nereye kadar Dura Dura video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Dura Dura videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Dura Dura videosu ve tüm Emrah video klipleri için bir adres sana facebook videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Dura Dura video izle izlerken söyle diye sözler

Kaçma benden bu kadar, nereye kadar
Hasret seni yakalar beni yaralar ah
Bi tutsam elinden ah, gitsem sonuna kadar
Senden başka neyim var, bak herşeyim var
Sorma sevdan ne kadar nereye kadar ah
Bi gelsen ardımdan, gitsek ölümüne kadar

Nakarat

Yanıyorum ya habibi, bana senden fayda yok
Yolla şu tabibi, yüreğimde derman yok
Birgör şu halimi, bana aşktan hayır yok
Yolla şu katibi gözlerimde ferman yok
Dura dura koşmaya ellere kaçmaya
Halim kalmadı ah sensiz yaşamaya
Yanıyorum ya habibi, bana senden fayda yok
Yolla şu tabibi, yüreğimde derman yok

Kaçma benden bu kadar, nereye kadar
Hasret seni yakalar, beni yaralar ah
Bi tutsam elinden ah, gitsem sonuna kadar

Nakarat

kaynak : şarkı sözü 239687022

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

