facebook videosu izle

videosu izle

Sadece Bir Kız videosu izle

müzik dinle Sadece Bir Kız dinle nereye kadar Sadece Bir Kız video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Sadece Bir Kız videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Sadece Bir Kız videosu ve tüm video klipleri için bir adres sana facebook videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Sadece Bir Kız video izle izlerken söyle diye sözler

Ben küçüktüm
İçimden bir ses duyduğumda
Takip ettim kaderimi
Geldim buraya ve ben farkındayım
Gücümün doruğundayım
Karanlıklara pes etmek yok
Sen bana baktığında bunu gör

Ben küçük bir kızım
Tüm dünyayı kurtarmak isterim
Benim işim bu
Sihirli bir yaşam
Bazen istesemde herkes gibi olmak hekez gibi yaşamak

Yarın ne getirir bilmem
Vazgeçmem pes etmem
Sen hayatına sihiri getirgerisi önemlimi sanki
Yum gözünü ve hatırla hayatta ilk şarkını

Ben küçük bir kızım
Tüm dünyayı kurtarmak isterim
Benim işim bu
Sihirli bir yaşam
Bazen istesemde herkes gibi olmak, herkes gibi yaşamak
Sihirli dünyamda
Bilmediğim şeyler görmek güzel
Hayat bir macera

Ben küçük bir kızım
Tüm dünyayı kurtarmak isterim
Benim işim bu
Sihirli bir yaşam
Bazen istesemdeherkes gibi olmak, herkes gibi yaşamak

kaynak : şarkı sözü 115927619

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

