Ferdi Tayfur videosu izle

Ferdi Tayfur videosu izle

Beddua videosu izle

müzik dinle Beddua dinle nereye kadar Beddua video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Beddua videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Beddua videosu ve tüm Ferdi Tayfur video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Beddua video izle izlerken söyle diye sözler

Sana hiç beddua edemiyorum
Eski günlere dön diyemiyorum
Duydum başkasına gönül vermişsin
Mutlu ol sevgilim diyemiyorum diyemiyorum

Bana verdiğin acı dertleri
Şimdi bir başkası sanamı vermiş
Kahretme kendine yücedir mevlam
Sabreden kullara mutluluk vermiş
Ahh mutluluk vermiş

Kader gül demiyor gülemezsinki
Böyle yazılmışsa silemezsinki silemezsinki
Umut kapısıdır bekleyeceğim
Yarın ne olacak bilemezsinki bilemezsinki

Bana verdiğin acı dertleri
Şimdi bir başkası sanamı vermiş
Kahretme kendine yücedir mevlam
Sabreden kullara mutluluk vermiş
Ahh mutluluk vermiş

kaynak : şarkı sözü 683000433

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

