Mustafa Güngece videosu izle

Mustafa Güngece videosu izle

Bu Şehirde videosu izle

müzik dinle Bu Şehirde dinle nereye kadar Bu Şehirde video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Bu Şehirde videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Bu Şehirde videosu ve tüm Mustafa Güngece video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Bu Şehirde video izle izlerken söyle diye sözler

Elimi tut bağrına bas
Eğer yalan söylersem
Beni burada kimse tutamaz
Şayet sende gidersen
Hem sağımı hem solumu
Kaybederim ben yolumu
Gözüm görmez kalbim ağlar
Aşk denilen çile bumu

Bu şehirde beni bilsinler
Bu mezarda beni gömsünler
Vazgeçersem senden
Bana namert desinler

Bir dakika dinle zalim
Sana yalan söylemedim
Ben seni sen diye sevdim
Bunu senden gizlemedim
Adını kazıdım yüreğime
İçimdesin her şeyinle
Kemikten tut iliğime
Şaşıyorum ben kendime

Bu şehirde beni bilsinler
Bu mezarda beni gömsünler
Vazgeçersem senden
Bana namert desinler

Ayrılığn bedelini çekerek binlerce kez ödedim
Bu şehirleri bu sokakları adım adım, milim milim boynu bükük gezdim
Şu an ne haldeyim ne dertteyim neyden bileceksin be gülüm
Onun için en son dileğim seni son kez son kez ölmeden göreyim

kaynak : şarkı sözü 778272796

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

