Serdar Ortaç facebook videosu

Serdar Ortaç videosu izle

Yaz Yağmuru videosu izle

müzik dinle Yaz Yağmuru dinle nereye kadar Yaz Yağmuru video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Yaz Yağmuru videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Yaz Yağmuru videosu ve tüm Serdar Ortaç video klipleri için bir adres sana facebook videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Yaz Yağmuru video izle izlerken söyle diye sözler

Cok seneler gecti senden sonra
Ben hep yalanci asklar yasadim
Hic bir zaman olmeyen sarkilar
Gibi ben hic seni unutmadim
Simdi hatirlarim eski gunleri
Belki doner gelirsin bir sabah
Aglamaktan usanmadan
Hergun agladim durmadan
Simdi beni yalvartmadan gel

Yaz yagmuru duser durur yuregime
Bir kucuk ask yeter benim hasretime
Sende benim yagmurum ol
Damla damla gir gonlume

Yaz yagmuru duser durur yuregime
Bir kucuk ask yeter benim hasretime
Sende benim yagmurum ol
Damla damla yag gonlume

Cok seneler gecti senden sonra
Ben hep yalanci asklar yasadim
Hic bir zaman olmeyen sarkilar
Gibi ben hic seni unutmadim
Simdi hatirlarim eski gunleri
Belki doner gelirsin bir sabah
Aglamaktan usanmadan
Hergun agladim durmadan
Simdi beni yalvartmadan gel

Yaz yagmuru duser durur yuregime
Bir kucuk ask yeter benim hasretime
Sende benim yagmurum ol
Damla damla gir gonlume

Yaz yagmuru duser durur yuregime
Bir kucuk ask yeter benim hasretime
Sende benim yagmurum ol
Damla damla yag gonlume

Yaz yagmuru (yaz yagmuru)
Duser durur yuregıme
Bır kucuk ask (bır kucuk ask)
Yeter benım hasretıme
Sen de benım (sen de benım)
Yagmurum ol
Damla damla gır gonlume
Yaz yagmuru (yaz yagmuru)
Duser durur yuregıme
Bır kucuk ask (bır kucuk ask)
Yeter benım hasretıme
Sende benım (sende benım)
Yagmurum ol
Damla damla yag gonlume

kaynak : şarkı sözü 159303655

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

