Volkan Konak videosu izle

Volkan Konak videosu izle

Yarim Yarim videosu izle

müzik dinle Yarim Yarim dinle nereye kadar Yarim Yarim video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Yarim Yarim videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Yarim Yarim videosu ve tüm Volkan Konak video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Yarim Yarim video izle izlerken söyle diye sözler

Yarim yarim

Sevdan ile düştüm yaban ellere
Dalıp çıktım ateşlere küllere
Giyin demir çarık gel ardın sıra
Dağlara yollara çöllere

Diyardan diyara bir yol
Sor beni yarim yarim
Bul beni yarim yarim
Gör beni yarim yarim
Ah beni beni
Sen kalem ol ben de kağıt
Yaz beni yarim yarim
Çiz beni yarim yarim
Çöz beni yarim yarim
Ah beni beni

Kurban olam mızrap tutan ellere
Yanık yanık türkü diyen dillere
Dertli dertli name çalan tellere
Dağlara yollara çöllere

Diyardan diyara bir yol
Sor beni yarim yarim
Bul beni yarim yarim
Gör beni yarim yarim
Ah beni beni
Sen kalem ol ben de kağıt
Yaz beni yarim yarim
Çiz beni yarim yarim
Çöz beni yarim yarim
Ah beni ben

kaynak : şarkı sözü 348471365

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

