BenDeniz facebook videosu

BenDeniz videosu izle

Özledim videosu izle

müzik dinle Özledim dinle nereye kadar Özledim video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Özledim videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Özledim videosu ve tüm BenDeniz video klipleri için bir adres sana facebook videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Özledim video izle izlerken söyle diye sözler

Dünya halidir bu bin türlü
Yalan dolan her aşkın sonu
Alnıma kara yazılmış aşk
Aman aman çiziliş yolu

Hiç anlamaz mısın beni?
Hazır değilim elbet sensizliğe, yokluğa
Gel yardım et günahıma
Gücüm yok taşıyamam kalmışım tek başıma

Özledim inan özledim
Sen yeter ki gel sevgilim
Uçsuz bucaksızdır sevda
Sen yokken mahkum karanlığa

kaynak : şarkı sözü 1223995986

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

