Cankan videosu izle

Cankan videosu izle

Dardayım videosu izle

müzik dinle Dardayım dinle nereye kadar Dardayım video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Dardayım videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Dardayım videosu ve tüm Cankan video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Dardayım video izle izlerken söyle diye sözler

O sarılmalar beni benden alır alır ya
O koklaşmalar beni benden çalar çalar ya
İlk göz ağrımsın herşeyimsin sen
Senden bir an ayrı kalsam
Şunu bil ölürüm ölürüm ben

Senin yerin her zaman benim yanım olmadımı
Bu ömrüm sana kurban hep senle kalmadı mı
Sen istedin de yar canım yanmadımı
Sen yakansın ben yanan
Dile benden ne dilersen az bile sana
Göz önünde can versem vız gelir bana
Sevdim seni sende anla sen yakansın ben yanan

Kurban olam kurban olam
Senden başka herşey haram
Geçmez vakit durur zaman
Senle gülüp senle yanam
Aman aman aman aman
Dardayım acır yaram
Sensiz nasıl mutlu olam
Söyle nasıl mutlu olam

Bu aralar yine canım dardayım hem vuruldum
Hem bağlandım sende ben kaldın
Ne yapslar ne etseler ayıramazlar

Hayatta bin kez yıkıldım
Ve bin kez vuruldum
Ama hiç bir zaman pes etmedim
Bir ekmeğe muhtaç olduğum günlerim oldu
Lakin kimsenin namusuna, ekmeğine, şerefine
Göz koyup çalıp gitmedim, şerefimle yaşadım
Anlımdan dökülen tüm terlerin hesabını çoktan ödedim
Helal kazanıp helal yedim haram çizgisini geçmedim
Şiimdi gelmişim aşkın aşılmaz duvarına vazgeçemem senden
Bıçak vursalar boynuma

kaynak : şarkı sözü 613891392

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

