Hakan Peker facebook videosu

Hakan Peker videosu izle

Unutmadım Seni videosu izle

müzik dinle Unutmadım Seni dinle nereye kadar Unutmadım Seni video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Unutmadım Seni videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Unutmadım Seni videosu ve tüm Hakan Peker video klipleri için bir adres sana facebook videosu sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Unutmadım Seni video izle izlerken söyle diye sözler

Yok artık bir daha sevmek
Yok artık bir daha geri dönmek
Sensizlik bin defa ölmek
Yok artık bir daha geri dönmek

Vazgeçmek kolay değil
Anılar silinmiyor
Ayrılık zor zaman hesabı bilinmiyor
Unutulmak kimin sözü

Kimseye yakışmıyor
Zor geliyor yokluğun
Bırakıp gidilmiyor
Unutmadım seni, unutamadım

Içimdeki bu aşkı yok edemedim
Sen ve ben, Bi’tanemle ben
Ayrıldığımıza inanamadım
Unutmadım seni, unutamadım

Içimdeki bu aşkı yok edemedim
Sen ve ben bitanem neden
Ayrıldığımıza inanamadım

Gönderen: Yasemin

kaynak : şarkı sözü 71088503

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

