Özcan Deniz videosu izle

Özcan Deniz videosu izle

Aşkımsın videosu izle

müzik dinle Aşkımsın dinle nereye kadar Aşkımsın video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Aşkımsın videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Aşkımsın videosu ve tüm Özcan Deniz video klipleri için bir adres sana videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Aşkımsın video izle izlerken söyle diye sözler

Sevmek nedir bilmezdim
Sevmeyi senden öğrendim
Hasret nedir bilmezdim
Hasreti senden öğrendim

Aşkımsın aşkımsın
Acı nedir bilmezdim
Acıyı senden öğrendim
Feryat nedir bilmezdim
Feryadı senden öğrendim

Aşkımsın aşkımsın
İlk gözağrım hayatımsın
Aşk ateşi bilmezdim
Aşkınla yandım öğrendim
Ağlamak nedir bilmezdim
Sensiz kalınca öğrendim

Aşkımsın aşkımsın
Kahretmeyi bilmezdim
İsyanı senden öğrendim
Teselliler çaresiz
Sensiz kalınca öğrendim
Aşkımsın aşkımsın
İlk gözağrım hayatımsın

kaynak : şarkı sözü 824402866

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

