Reha facebook videosu izle

Reha videosu izle

Aşk Çiçeğim videosu izle

müzik dinle Aşk Çiçeğim dinle nereye kadar Aşk Çiçeğim video izlemenin zamanı geldi

video sitelerinde video seyermek için dolaşırken dolaşırken acaba Aşk Çiçeğim videosu facebookta varmıdır diye merak ettiysen Aşk Çiçeğim videosu ve tüm Reha video klipleri için bir adres sana facebook videosu izle sitesi televizyondan ve özellikle facebook sitesinden alınma bir sürü videoyu sana sunuyor. Televizyonda beklemeye son, youtube kapatılsada, izlesene yavaşlasada yine izle yine izle.

Aşk Çiçeğim video izle izlerken söyle diye sözler

Uzmedim, seni bir gun kirmadim
Hic bir gun gunahini almadim
Allah´im bu nasil sey bende anlamadim
Yikildim sessiz gidisine

Yok yere gittin canimin iciydin sevdam gozbebegim
Hazana uydun beni niye vurdun
Askim ask cicegim

kaynak : şarkı sözü 874319732

Facebook videoları ve binlercesi için… bizi takip edin

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

